Download
DX 8.1
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/000_Initializing.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/001_primitives.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/002_Texture_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/003_Font_FPS.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/004_Light_Move.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/005_Bitmap_font_Fog.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/006_bump_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/007_3ds_loader.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/008_Many_Point_Lights.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/009_sphere_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/010_DOT3_bump_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/011_environment_mapped_bump_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/012_Cube_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/013_Dynamic_cube_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/014_Bumped_Cubic_Environment_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/015_ASE_loader.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/016_Per_Pixel_Lighting.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/017_Many_Per_Pixel_Lights.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/018_Motion_Blur.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/019_Offset_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/020_Stencil_Shadow.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/021_MPPL_Shadow.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/022_Horizon_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/dx81/zip/jpeglibmm.zip
Java jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J000_noise.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J001_lines.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J002_perspective.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J003_triangles.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J004_lights.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J005_zBuffer.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/java/jar/J006_camera.jar
Java zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J000_noise.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J001_lines.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J002_perspective.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J003_triangles.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J004_lights.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J005_zBuffer.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/java/zip/J006_camera.zip
OpenGL
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/000_primitives.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/001_Texture_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/002_Bitmap_font_FPS.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/003_Light_Move.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/004_Diplaylist_fog.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/005_sphere_and_other.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/006_2D_curve.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/007_modeling_curve.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/008_rotated_surface.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/009_fxz_surface.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/010_multitexturing.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/011_blending.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/012_bump_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/013_3ds_loader.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/014_dxf_loader.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/015_render_to_texture.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/016_shadow_used_render_to_texture.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/017_motion_blur.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/018_radial_blur.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/019_sphere_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/020_projected_textures.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/021_Collision.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/022_terrain.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/023_Cube_Mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/024_DOT3_bump_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/025_environment_mapped_bump_mapping.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/026_Stencil_Shadow.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/027_ASE_loader.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/027_ASE_loader_room.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/028_water.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/029_Many_Point_Lights.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/030_Particle_system.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/opengl/zip/031_motion_blur_with_pbuffer.zip
Projects
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/3D_Lsystems_java/jar/3D_Lsystems_java.jar
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/3D_Lsystems_java/jar/3D_Lsystems_java.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/apocalypse/Apocalypse.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/mandelbrot_and_julia_set/zip/Fractal_Mandelbrot.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/space2004/zip/Space2004.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/stereoscopy/zip/Stereographic_viewing_01.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/stereoscopy/zip/Stereographic_viewing_02.zip
- http://zanir.wz.cz/programming/projects/winter2003/zip/Winter2003.zip
DX8.1 libraries and documentation
- http://neuron.tuke.sk/~mizanin/eng/Dx81sdk-include-lib.rar
- http://neuron.tuke.sk/~mizanin/eng/Dx81sdk-help.rar